PDA

View Full Version : Wicked Sick on Gravity



|uK|Grimreaper
02-24-2011, 04:36 AM
1v1 against gravity
after wicked sick we decided to go back to siege server

http://i53.tinypic.com/1449zj9.jpg

|uK|Chronox
02-24-2011, 03:41 PM
Cool story bro.

Keith
02-24-2011, 05:19 PM
Hmm... lol

mal
02-24-2011, 06:16 PM
whahaha nice one.
poor grafity

(Grafity talk to crytek and flag, new spanish members)

terminator
02-24-2011, 06:48 PM
LoL man :D ... go get kenneth and rape him as well , or call blaze and have some more equal match :P

|uK|MiniWick
02-24-2011, 08:17 PM
Hi 5

|uK|Grimreaper
02-24-2011, 08:23 PM
ye well actually i played blaze 1v1 two maps insta he beated me ggs blaze

[R]^Osyris
02-25-2011, 01:27 AM
.......fake

|uK|fleecey
02-25-2011, 06:07 AM
Cool story bro.

lol

|uK|Cube
02-25-2011, 10:46 AM
Demo or nothing happend.

|uK|kenneth
02-25-2011, 04:55 PM
LoL man :D ... go get kenneth and rape him as well , or call blaze and have some more equal match :P ffs u all are bots fuck off i rape you in siege :D

|uK|Grimreaper
02-25-2011, 11:55 PM
osyris im happy to play you always 1v1 need some challenge to get my old aim back :D

and cube i dont rec anything tbh dont know how to ;x

terminator
02-26-2011, 07:32 AM
ffs u all are bots fuck off i rape you in siege :D

KENNETH_BAEST IS DA MAN! Man for uK admin :D

Keith
02-26-2011, 09:47 AM
I'll say this sshot is taken from an NL server (notice his 24 ping) and Gravity's ping must be horrible... explains why he killed him so easily

Moskva
02-26-2011, 12:39 PM
thats true man he has 24 and i have 224 there

Gravity
02-26-2011, 12:43 PM
Omg ! u Put the Photos D;

Nice :P

terminator
02-26-2011, 02:26 PM
I say that it doesn't matter much since it's zp ;)

Gravity
02-26-2011, 02:55 PM
I Forget !

Was ZP Or No :O?

Sakura
02-26-2011, 03:16 PM
I Forget !

Was ZP Or No :O?

Nice siggys :D

|uK|B|aZe//.
02-26-2011, 04:53 PM
it does matter if a players lagging they are easier to hit as long as ZP is working

terminator
02-26-2011, 05:13 PM
Well yeh probably if ping difference is more than 200... But i think 50 - maybe 100 ping difference shouldn't affect zp sniper game. Though i might be wrong.

Also some players (like cube) were always accusing me for lagging and being HARDER to hit so... i wonder what is true now... am i easier or harder to hit when i'm lagging :S

|uK|B|aZe//.
02-26-2011, 06:04 PM
its dependant on a lot of things, server tickrate, the player that is shootings framerate (clientside) the player laggings framerate (clientside), ping to the server, routing to the server for each player, i could go on theres lots of possibilities

areku
02-26-2011, 06:05 PM
Also some players (like cube) were always accusing me for lagging and being HARDER to hit so... i wonder what is true now... am i easier or harder to hit when i'm lagging :S

ya, those are the kind of players you should always ignore

Keith
02-26-2011, 06:25 PM
Yeah, laggy peoples warping around...

terminator
02-26-2011, 06:58 PM
@areku
Actually we solved it like a MAN to MAN XDDDD

audiosonic
02-26-2011, 07:00 PM
He gave you a bj?

|uK|Grimreaper
02-27-2011, 08:31 AM
well guys i also played them on [A]ssasins server what was the score there i forgot