User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 19 of 19
  1. #11
    Rampage SogeKing's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Texas
    Posts
    367
    Country:
    Wtf cella and dangerboy above shiva and freeze? LoL that's just retarded Damn time for the professor to take you kids to school.


  2. #12
    Dominating DANGERBOY's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    460
    Country:
    Quote Originally Posted by SogeKing View Post
    Wtf cella and dangerboy above shiva and freeze? LoL that's just retarded Damn time for the professor to take you kids to school.
    Try to pwn us in the same team plis.

  3. #13
    Administrator |uK|Shiva's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    411
    do I smell a Shiva + Freeze vs DB + Cella challenge?

  4. #14
    The Big Ticket Moskva's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Siege Hall of Fame
    Posts
    2,348
    Country:
    Quote Originally Posted by |uK|Shiva View Post
    do I smell a Shiva + Freeze vs DB + Cella challenge?
    Smells like curry tbh
    Season ranks: MLSG - #45 Semis, MLSG II - #38 Finals, MLSG III - #34 Finals, GU.Siege - #32 5th Place, IST - #11 CHAMPION

  5. #15
    Dominating DANGERBOY's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    460
    Country:
    Quote Originally Posted by |uK|Shiva View Post
    do I smell a Shiva + Freeze vs DB + Cella challenge?
    Let'z do it...

  6. #16
    Administrator |uK|chiseller's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    1,969
    Country:
    Blaze & me will challenge the winner of this noob fixture

  7. #17
    Whicked Sick 'Zac's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    1,090
    Country:
    4 way pug
    dangerboy, cella
    kron, moskva
    shiva, freeze
    chiseller,blaze
    seems legit.


  8. #18
    Dominating TDNConvict's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    462
    Quote Originally Posted by 'Zac View Post
    4 way pug
    dangerboy, cella
    kron, moskva
    shiva, freeze
    chiseller,blaze
    seems legit.
    Make it 5way
    Zac and U2

    Legit

  9. #19
    The Best There Ever Will Be! |uK|B|aZe//.'s Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    London, United Kingdom
    Posts
    6,859
    the other 3 will gang up on me and chis ofc. we be unstoppable

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Global.Siege I Play Offs
    By Moskva in forum IST Archive
    Replies: 9
    Last Post: 09-14-2013, 12:52 AM
  2. Global.Siege I Schedule
    By Moskva in forum IST Archive
    Replies: 22
    Last Post: 08-11-2013, 09:59 AM
  3. Global.Siege I Rankings
    By Moskva in forum IST Archive
    Replies: 50
    Last Post: 08-05-2013, 07:02 PM
  4. Global Siege Draft Day
    By Moskva in forum IST Archive
    Replies: 4
    Last Post: 07-25-2013, 05:38 AM
  5. Global.Siege I
    By Moskva in forum Unreal Tournament Chit Chat
    Replies: 22
    Last Post: 06-15-2013, 11:56 PM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •